måndag 23 mars 2020

Ny vecka

Nu är det ny vecka och dags för nya tag. Jag har skrivit ner vad jag har ätit i wellobe appen. Igår åt jag lite glass och chips det var onödigt. grejen är att inte köpa hem en massa gott. när ska jag lära mig den läxan? 

Jag har på 16 månader lyckats spara ihop 10 000 kr i en fond. Det är bra att ha som buffert. Pappa betalade min ena sjukhusräkning. Totalt betalar jag sex sju tusen för drygt två månaders vistelse på sluten avdelning. då betalar jag även två hyror fast jag knappt varit hemma. Det kostar att vara sjuk.

Jag har läkarmöte imorgon. Ska försöka förbereda mig så gott det går. Jag ska ta min injektion också.

2 kommentarer:

  1. Är du orolig för corona?

    SvaraRadera
  2. Nej inte så. jag tvättar händerna. Läser om det i tidningen men det känns så absurt.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.