tisdag 10 mars 2020

days too soon

Vaknade 06. Sov hela kvällen igår. vaknade tog medicinerna somnade om och vaknade 06 pigg som en lärka gick till ica och handlade det som hemtjänsten hade sagt åt mig att köpa det var disktrasor diskmedel diskborste och sköljmedel. köpte mjölk och två paket marlboro och misstaget var att jag köpte citronmuffins som jag åt upp på en parkbänk utanför ica, sen gick jag hem och höll på med datorn och kollade på tv. hemtjänsten kom och jag blev duschad. åt sallad till luch den innehäll förutom grönsakerna skinka ost och pasta, sen drack jag kaffe och rökte. jag måste säga att jag trivs mycket bättre i den här tvåan jag bor i. jag trivs också mycket bätre i området.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.