lördag 4 augusti 2018

Skärgården

Jag har varit ute i skärgården. Det var jättehärligt att sola och bada. Det var min farbrors lantställe som låg ute på Södermöja. De har hus där. Jag sov i timmerstugan som är en äkta stuga från Dalarna som har fraktats hit. Vi gjorde dagsutflykter med båt. När allt är underbart glömmer man bort att man mår dåligt. Jag har inte varit sjuk på 1,5 år. Senaste gången jag var inlagd var i januari 2017. Det känns nära men ändå långt bort. Jag tar ju min medicin som jag ska då borde jag inte bli sjuk. Jag är jätterädd för att hamna i en ny psykos. Det känns ganska härligt när man är inne i den men efteråt får man ångest. Jag vet ju att jag upprepar samma fraser när jag skriver bloggen när jag är sjuk. Så ni får gärna kommentera när ni märker att jag går över styr. Jag har spelat på Eurojackpot och den dag jag vinner 200 miljoner ska jag köpa mig ett eget ställe i Skärgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.