torsdag 23 augusti 2018

Medium

Uppskattar verkligen att det har blivit svalare. Snart är det höst. Men jag gillar hösten. Man kan sitta inne och kura med en kopp te. Jag mår väl överlag ganska så bra. Jag har inte varit psykotisk på 1 år och sju snart åtta månader. Dock så funderar jag att börja med Voxra igen så att jag blir lite piggare. Jag ska ta upp det med läkaren. I dagens samhälle är det ganska många som mår dåligt och jag undrar vad det kan bero på. Det är sån press på en att man ska jobba, träna och äta nyttigt samt ha en partner. Man kan ju få ångest för mindre. Men det är okej att inte jobba, äta snabbmat och inte lyfta ett finger samt att vara singel.

Jag fick min mens idag. Det blöder alltid så kraftigt. Det finns mediciner mot det. En heter Cyklokapron. Jag kanske ska ta den.

Jag har gått till många spådamer men ingen har sagt något som slagit in. Jag har änglakort med budskap från änglarna. Annars håller jag inte på med New Age. Det är bortkastade pengar. Jag tror att det finns folk som är synska men det är väldigt ovanligt. Tror att det finns många bluff medier.  Jag var på storseans en gång och det var en underhållande upplevelse. Mediet sa att en ande kom som var frikyrklig och inte gillade new age.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.