lördag 18 augusti 2018

Litium

Såg Ljudet från kristallfågeln igår Den var inte så jättebra. Det är ju en Dario Argento film men den kändes så konstruerad. Det var en mordgåta.

Idag ska jag köpa present till min systerson Jack. Det får bli en barnbok. Hoppas jag hittar någon bra barnbok. Tänkte gå till Akademibokhandeln.

Jag har ätit litium i två månader nu. Jag märker av att jag inte blir så manisk. Att humöret är jämnare. Men jag darrar fortfarande som ett asplöv och jag blir väldigt lös i magen. Jag tror att jag har schizoaffektivt syndrom bipolär typ. Jag hade länge diagnosen bipolär sjukdom men när jag gick på Affektivt centrum så ändrade dom diagnosen till Schizoaffektivt syndrom. Jag hör röster när jag är sjuk och tror att jag är bevakad. Jag tror då att någon spionerar på mig. När jag är symptomfri så tror jag inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.