torsdag 9 augusti 2018

Shaking

Man kan väl säga att jag har råkat illa ut i och med min psykiska sjukdom. Till råga på allt gick jag upp 80-90 kilo också. Kilon jag försöker gå ner genom att undvika snabbmat och äta enligt tallriksmodellen, Jag har varit riktigt dålig. Tänker inte sluta med mina mediciner, Haldol tar bort rösterna och litium jämnar ut humöret. Tar bort de värsta manitopparna, Jag vet att mediciner kan påverka vikten men jag tänker inte sluta med dem för att bli smal. Det är det inte värt. Jag vill inte bli sjuk igen. Jag kan inte äta något ssri preparat för då går jag upp i varv. Det skulle vara om jag tog voxra som inte är ssri. Jag äter just nu 3+4 litium och haldol injektioner varannan vecka. Jag får i biverkan att jag skakar mycket. När jag var på café var det en som påpekade att jag skakade och undrade om jag mådde bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.