tisdag 21 augusti 2018

Hårsvall

Kalaset för Jack 5 år blev lyckat. Jag hade köpt en bok som heter Jakten på Jack. Han blev glad över den. Vi blev bjudna på tacos och tårta.

Jag mår ganska bra. Jag måste dock se över mitt utseende lite mer. Mitt hår till exempel har tovat ihop sig. Måste köpa någon utredningskräm och försöka kamma ut tovorna. Borde gå till frissan också. Men jag är inte gjord av pengar. Min favoritfrisör tar 700 kr för en klippning. Det har jag inte råd med. Får kanske ta den i Gubbängen som är lite billigare.

Kollar på lägenheter. Missade en visning idag. Men det finns fler och gå på. Jag skulle vilja bo i Hökarängen eller Gubbängen. Jag har ju betalningsanmärkningar men de kanske kan ha överseende med det. Pappa får gå i borgen för mig. Annars går det inte.  Just nu bor jag på 26 kvadrat. Det är lite väl litet. Jag skulle vilja bo på 50 kvadrat. Så man har sovrum och vardagsrum. Då kan jag ha fest också.

Har slutat äta godis, glass och bakverk samt chips. Ska försöka hålla det i 100 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.