torsdag 16 augusti 2018

Inderal

Jag var hos läkaren i morse. Vi diskuterade mina skakningar och läkaren föreslog att jag skulle testa Inderal som är en betablockare. Jag sa att jag äter ju redan så mycket medicin och då sa läkaren att jag kunde tänka på saken. Så nu ska jag kolla nätet. Är det någon av er läsare som tagit Inderal? Hur verkade den? Sen frågade jag om min diagnos Schizoaffektivt syndrom och läkaren sa att det är i mitten av spektrumet bipolär sjukdom och schizofreni. Jag kollade på Youtube och då var det en psykiatriker som sa att om schizofreni och bipolär sjukdom skulle få en bebis skulle det heta schizoaffektivt syndrom. Det tycker jag var en bra liknelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.