måndag 6 augusti 2012

Svisch!!

Idag är det den 6e augusti! Hela sommaren har bara svischat förbi, jag tycker att jag har mått dåligt mestadels av den. Men nu mår jag bättre faktiskt. Men det känns lite svajigt allting, jag har ingen riktig trygghetskänsla. Jag inser att jag måste flytta härifrån snart. Jag har nu ett riktigt problem. Det andra tycks för mig vara lyxproblem men att sakna bostad är ett riktigt problem. Ni ska inte tro att jag är en bortskämd innerstadstjej som inte kan tänkas sig att bo i förorten för jag har tom anmält intresse till en lägenhet i Fisksätra. Nä så länge jag har tak överhuvudet och inte behöver betala någon överhyra så är jag nöjd.

Jag ska till Affektivt Centrum på torsdag och pappa ska med för han tycker inte att jag kan ta hand om mig själv. Vet inte vad han tror att dom kommer att göra. han verkar ha en övertro på psykvården. De kan ju det här med att lindra symptom men de kan ju intre trolla. Vi får se vad hon säger i varje fall. Jag tycker att jag kan ta hand om mig själv, jag har ju ett vanligt kneg t ex. Jag sköter ju medicineringen och min personliga hygien. Ekonomin går det sisådär med jag är bra på att dra in pengar men också på att göra av med dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.