torsdag 9 augusti 2012

Limbo

Jag träffade vikarierande läkaren som är utländsk, kommer säkert från Ryssland eller Polen. Hon har så söt accent. Jag kunde bara inte låta bli att tänka på hur gulligt det lät så fort hon öppnade munnen. "Hjur mjår dau? hihi, har inget emot utläningar alls.  Tvärtom.

Sen sov  jag stora delar av dagen. Postade ett paket. Nu lyssnar jag på musik. Jag gillar det avsnittet i "into the night" som finns på Twin peaks soundracket. När hon sjunger "come back in my life" så musikalisk dramatisk vändning i musiken. Liksom helt plötsligt och utan föraning.

Jag har en hel del att röja upp hemma. Vet inte var jag ska börja, Kanske får börja med pappershögarna. Inga kärleksbrev att tala om mest räkningar.  På golvet ligger en massa trosor och strumpor huller om buller. Kanske inte så kul att det ser ut så om nån kommer. Som om nån skulle göra det. Vem skulle det vara? Gubben i lådan?

Om jag skulle bli misstänkt för nåt brott om man gjorde husrannsakan skulle nog polisen hitta en del roliga grejer. Jga tror jag har en samling på kanske sju dildos. Sen har jag lite samma skrifter och dåliga böcker.. ja haha.

1 kommentar:

  1. Jag har bara tråkiga saker här hemma, inga hemligheter eller skumma saker - inte nu när alla lajvsaker är väck. Tror knappast att ett par spetstrosor är så speciellt, det är så spännande det blir i mina lådor. Kram på dig Bea, hoppas du får en bra helg.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.