lördag 25 augusti 2012

Lista


1. Var är din mobiltelefon?
Precis bredvid mig så att jag ska kunna nå den.

2. Var är din andra hälft?
Ja du, det undrar jag med. Inte har jag sett röken av hen iallafall. Gud kanske glömde mig.


3. Ditt hår?
Det är relativt nyfärgat och lite trassligt och oborstat,

4. Ditt humör?
Lite bakis men ganska så stabil i humöret.

5. Din dagsplan?
Städa lägenheten, gå och jobba. Så spännande liv har jag.

6. Det bästa du vet?
Att vara med sådana jag tycker om, att skriva och att kolla på film.

7. Din dröm i natt?
Jag drömde att jag rökte ett paket cigg rakt av. Kan bero på att jag tog en snus igår på Riche. Jag kände mig liksom skyldig.

8. Ditt livsmål?
Förändra världenoch göra skilllnad.

9. Rummet du är i?
Är  i pappas konferensrum just nu. Sitter på en röd soffa och framför den står ett massivt bord i något träslag vet inte vilket.på bordet står gröna ljuslyktor och ett blått fat med friukt på.. I mitten av rummet står ett annat träbord med sex stolar runt i kring. Vid väggens kortsida står ett piano som precis har stämts. På tavlarna hänger lite olika tavlor bland annat en inramad kolteckning på en naken kvinna.

10. Din hobby?
Att surfa på nätet oh skriva på forum, nä jag skojar det skulle väl vara att skriva och fotografera även om jag inte gjort det på länge.

11. Din skräck?
Att jag ska bli hemlös.

12. Var vill du vara om sex år?
Jag önskar att jag är gift och har barn och bor i ett vackert hem.

13. Var var du igår kväll?
    På Riche. Jag pratade med en kille  och han var snygg men jag blev ändå inte sugen på att dra hem honom så jag gick och käkakde på Max istället.

14. Vad är du inte?
Strukturerar, målmedveten, nogrann.

15. En sak du önskar dig?
En egen lägenhet.

16. Var växte du upp?
I Upplands Väsby.

17. Det senaste du gjorde?
Åt frukost och läste tidningen.

18. Dina kläder?
Gårdagens kläder, en prickig klänning och en nopprig kofta med paljetter.

19. Din tv?
En grundig 32 tums tror jag.Den är vit.

20. Ditt/dina husdjur?
Jag tycker inte man ska ha djur om man bor mitt inne i stan.

21. Din dator?
Nokia booklet 3g. Den fuunkar bra som blogg och skrivdator. Fick den av pappa.

22. Din bästa ägodel?
Min iphone.

23. Saknar någon?
Mamma.

24. Din bil?
Har ingen.

25. Något du inte har på dig?
Shorts.

26. Favoritaffär?
Ica Supermarket på Folkungagatan.

27. Din sommar?
Den var inget vidare,

28. Älskar någon?
Ja.

29. Favoritfärg?
ljuslila.
30. När skrattade du senast?
Igår på Riche.

31. När grät du senast?
Det var då när jag mådde dåligt för någon månad sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.