tisdag 7 juni 2011

Yeah!! Wow wow!!

Så har man kort på SATS. Om jag har pengar kvar sedan så ska jag skaffa en PT. SATS är det enda gym jag verkligen har trivts på av alla gym jag har varit medlem på genom åren. Så jag väljer att satsa på ett säkert  kort. Jag har valt att träna på dagtid. Det kostar 365 kr i månaden. Det är 5 kronor mer än på det gamla gymmet och det blir väl inte en så kännbar skillnad i pris.

Jag låg och sov länge. Igår chattade jag med en kille. Han var trevlig och fin och jag ville gärna att han skulle komma över men han kunde inte det för han var inte i Stockholm. Känns som att begäret stiger under sommarmånaderna. Jag vill ha slane men då får man väl jobba för det antar jag. Inte sitta hemma och äta chips utan träna och äta nyttig mat så man blir snygg.

Jag ska gå till en spåtant imorgon. Jag brukar göra det kanske en gång om året för att få lite inspiration. Jag ska fråga om mitt kärleksliv och mitt yrkesliv. Förra gången sa hon att jag hade två hemliga beundrare och att jag skulle behöva välja. Den ena var kraftig med breda axlar.

På Katarinahuset idag var det massor med folk. Tror att folk mår extra dåligt på sommaren när man liksom ska må bra. Det är en sådan press. Jag har skickat iväg min ansökan till slutna vården på St: Göran. Vi får se om jag får jobbet.

Jo jag har lite dåligt samvete för det här med soc och boendestödjarna. Jag bara sket i att gå dit jag borde ju prata med dom. Det har blivit bättre med städningen i varje fall.

1 kommentar:

  1. Ha inte dåligt samvete, gör bara om och gör rätt :) Det är klart du ska prata med dem, men det är inte som det inte varit med om folk som inte kommit till ett möte förut. De förstår.

    Duktig du är med gymkort, nu är det bara att köra hårt! Jag hade simkort men har lagt det på hyllan nu när det är sommar för jag är mycket hellre ute i naturen med hunden när ljuset är här. När mörkret kommer kan jag lägga mig i bassängen igen. Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.