tisdag 28 juni 2011

Pepp!

Jäkligt seg idag. Ska jobba ikväll och tänkte gå och träna innan dess. Jag gick upp två kilo förra veckan. Det är inte bra. Jag måste skärpa mig nu. Det känns som jag går upp och går upp och går upp och tillslut kommer att väga typ 200 kg. Jaja det ska inte hända, jag ska äta nyttigt och träna för att förhindra detta.

Kolla in Strandflickans blogg. Hon kämpar som fan för att komma ner i vikt och som hon har lyckats genom att nästan ha gått ner 40 kg hittills. Strandflickan är min idol.

Jag läste i tidningen att tv-tittande ger upphov till vikt uppgång. Jag som sitter så mycket framför dator burken. Det kan verkligen inte vara bra i längden. Jag ska köpa ett sånt där armband man kan ha sin iphone i när man tränar. På gymmet spelar de bara Lady Gaga och det är väl verkligen inget fel med det men jag föredrar lite mer pepp. Typ den här. Hör bara basen den här shitbra för dips and chins. RIP Pierre Isacsson som omkom i Estoniakatastrofen 1994.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.