söndag 12 juni 2011

True love will find you in the end



Det blev lyxmiddag på Le Rouge i Gamla Stan. Det var fantastiskt gott allting. Kolla bara på desserten. Den delade man på två personer. Middagen var mycket trevlig och jag mådde bra men sen bara fick jag råångest och sjönk ner i värsta svackan. Mina vänner gick till ett annat ställe för jag orkade inte följa med dit utan satt på Debasers uteserving. Jag ångrar verkligen att jag inte följde med mina kompisar för det var skitsvårt att prata med folk. Jag vet inte vad det är. Är jag helt ful och grotesk? Nej det är jag inte. Jag spanade in en snygg kille och gick fram till honom men fick tyvärr nobben. Det var ju synd. Jag  satt sen på en stol och grät lite och skickade sms att jag inte orkade med och skulle ge upp. Det var ju dumt. Jag kände så just då att jag bara ville dö men jag känner inte så nu. Det kanske bara var ett infall men jag ska ändå gå och snacka med läkaren och se om man kan reglera medicinerna.

Men så kom den här låten upp: True love will find you in the end och då fick jag värsta aha upplevelsen. Det kändes som att orden var riktade till mig och tårarna slutade rinna.


True love will find you in the end
You'll find out just who was your friend
Don’t be sad, I know you will,
But don’t give up until
True love finds you in the end.
This is a promise with a catch
Only if you're looking will it find you
‘Cause true love is searching too
But how can it recognize you
Unless you step out into the light?
But don’t give up until
True love finds you in the end.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.