måndag 27 juni 2011

Thieves in the night

Verkar som det dåliga vädret har givit med sig för nu är det strålande sol. Jag dricker kaffe ur en stor vit kopp. Jag röker också, eller inte just nu när jag sitter vid datorn men jag tycker om att dricka kaffe och röka. Jag ska ge mig på ett försök att sluta röka men jag vet inte om det kommer att gå så bra för jag älskar ju att göra det.
Det är svårt att logga in på internetbanken. Måste kolla hur mycket pengar jag har eller hur lite menar ja. Man kan ju säga att den där budgeten tyvärr sprack. Att jag aldrig lär mig.

Det gick faktiskt bra att övningsköra igår. Jag klarade att göra vänstersväng på landsväg och att backa och att läsa skyltarna och planera min körning så jag har nog körkort snart. Då ska jag söka ett jobb där det krävs körkort för jag älskar att köra bil. Jag vill ha en egen bil också men det kommer jag typ aldrig ha råd med.
Jag håller ju på att skriva på min roman och man är väl lite väl självkritisk för jag tycker det låter som min livs novell allting. Men det är väl inte bra att censurera sig själv. Det är väl bara att skriva på och skita i den inre kritikern.

1 kommentar:

  1. Ett litet råd - gör inte allt på en gång. Du vill gå ner i vikt och sluta röka, men gör det inte samtidigt. En sak i taget så går det bättre, annars är det så lätt att trilla dit på både och liksom.
    Heja med övningskörningen, duktigt!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.