onsdag 1 juni 2011

The Bell Jar

Imorgon är festen för min kompis Pims. Hon fyller 100 år. Hahaha. Nä men hon är ett par år äldre än mig så jag brukar skämta om det. Vi ska ha karaokeparty. Vad annars!!!?

Jag har inte varit sjuk på länge. Det är väl bra. Jag äter 42 mg x 6 litium om dagen. Plus abilify. Jag känner att jag mår bra. Det är lite som man är i en plathsk glaskupa men bättre det än att vara supermanisk och förvirrad. Jag undviker att in i det sista bli sjuk. Man förlorar en massa tid på att sitta på psyket och att förstöra för sig själv.

1 kommentar:

  1. Jag har sagt det förut men det förtjänar att sägas igen - jag blir glad när du tar din medicin så du håller dig någotsånär stabil, så stabil man nu blir som bipo. Bra jobbat! :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.