lördag 4 juni 2011

My mind

Vi var på Långholmen igår och drack vitt bag in box vin. Det var trevligt men mycket mygg. Idag är det strålande sol så man kanske skulle gå ut idag och sola eller nåt men ja juste jag ska ju jobba. Jag har gåt upp mer i vikt. Det är katastrof. Jag måste verkligen göra något åt det här nu!!! Jag tror jag ska börja med långa promenader. Det är bra träning har jag hört.

Annars har det inte hänt så mycket. Det står lite still allting. Jag undrar vad jag håller på med egentligen. Jag måste göra något av mitt liv. Ska börja skriva på boken nu i sommar. Sen ska jag nog flytta också.

1 kommentar:

  1. Det är mina långa hundpromenader som gör att jag inte går upp mer i vikt än jag gjort. Jag tycker att du ska börja gå du också, börja med att gå istället för att ta bussen eller t-banan, bara en station liksom. Ta det lite i taget, men 20 minuter minst.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.