måndag 6 juni 2011

Minime!

Det bär av mot Kalabrien den 18e juli. Härligt! Men det kommer att vara ganska varmt men det kan jag stå ut med. Jag ska åka med Anita P. Hon heter egentligen något annat men hon gillar inte när jag nämner henne vid namn. Så det får bli Anita kort och gott. 

Jag lyssnar på Saraha Hotnights jag tycker att de är riktigt bra. Det rockar!! Hahaha. Jag gillar särskilt Visit to Vienna. 



Jag önskar att jag också vore rocker chick men jag kan knappt spela lilla snigel på gitarr så det får bli i ett annat liv. Men när jag gick på musiken i högstadiet så var jag bra på att lira bas. Man kanske ska starta ett band! Är det någon som vill vara med? 

Vill att något ska hända snart som gör dagarna lite mer uthärdliga att genomleva. Kanske om jag träffar någon att gå på dejt med. Jag skulle vilja gå på date med en snygg kille som tycker om mig för den jag är och som har något bakom pannpenet också. Jag hatar idioter! 

1 kommentar:

  1. Vad härligt med resa! Ha så otroligt kul, och ta många bilder. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.