lördag 11 juni 2011

Soulmate

Jag är fortfarande bakis. Helt sjukt. Men det är nog värmen också som gör att man blir lite uttorkad. Jag ska gå och träna nu. Styrketräning. Skönt att få använda kroppen!

Jag satte mig på Blå Lotus uteservering och tog det lite lugnt med en varmsmörgås. Det är så skönt såhär års. Värmen hettar men så kommer det en liten lätt sommarbris och fläktar och får en att rysa av välbehag.

Jag brukar klippa av långa tights till cykelbyxor för annars får jag skavsår mellan benen. Inte så kul. Jag ska sätta på mig lösögonfransarna ikväll och måla läpparna orange. Sen bär det av till hemlig ort!!

I really want to meet my soulmate. I know you're out there somewhere.

1 kommentar:

  1. Samma här med skavsåren, så är det när man har såna lår. Har alltid haft det så även när jag var väldigt vältränad.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.