onsdag 15 juni 2011

Teen story

Ikväll är det fest igen. Man ska ta med sig sina gamla böcker från sin tonårstid så gör det en bok av den. Det låter ju festligt tycker jag. Jag kollade i min gamla dagbok från 1996 och den handlade bara om killar. Just då hade jag en faiblässe för hårdrockare med långt hår. De skulle helst ha skinnpaj med nitar och hela kittet. Det tyckte jag var snyggt. Undrar vilken sida jag ska ta med i boken och vad de andra tar med. Ah det blir intressant.

Jag ska gå och träna idag igen tänkte jag. Jag märker att jag känner mig smalare då jag tränar. Man stramar liksom upp sig och sen mår ju kroppen så bra av rörelse.

Igår övningskörde jag för första gången på mycket länge och det går lite knackigt när jag ska fickparkera och så kör jag lite över filerna i rondellerna. Men jag tror att jag ska kunna ta mitt körkort tillslut faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.