tisdag 21 juni 2011

Tuff

Lite härdsmälta i hjärnan och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag väntar hela tiden på att den här killen ska ringa men jag tror inte att han kommer att göra det dessvärre. Jag tror inte han är så into me alls. Han försöker väl bara vara lite artig eller något. Jobbigt!

Men äsch det finns andra killar att bli intresserad av istället. De finns överallt. They are everywhere!
Helst skulle jag söka något skrivjobb. Jobba på en tidning eller så. Men jag vet inte det väl inte bara att komma på ingenstans och komma in på en redaktion om man knappt har någon utbildning att tala om.

Nä nu måste jag runda av för jag ska till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.