onsdag 22 juni 2011

What I really want you just can't buy.

Var och fikade med allas vår Tommie X. Han är så trevlig och snäll. Han kanske eventuellt har ett jobb till mig. Vi får se man får en krona per tecken. Låter ju hur bra som helst. Nåväl jag hjälpte honom med att få träffa min pappa som är läkare så att han kunde skriva ut smärtstillande till Tommie. För kraken har en sån fruktansvärd tandvärk.

Midsommar ska jag antagligen fira på Vielle Montagne, en båt som ligger förtöjd på Södermälarstrand. Kan bli gött! Jag ska ha svarta klänningen och korsetten på mig. Nej, nu ska jag sätta mig ned och skriva.

Till sist en video med 90-tals stjärnan Alanis Morisette. Hon måste varit arg på någon när hon skrev den här låten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.