torsdag 16 juni 2011

Flashbacks!!

Jäkligt seg idag. Igår var jag på festen i "Hemliga trädgården" i Midsommarkransen.Jag donerade min dagbok från 95/96 och jag passade på att läsa högt ur den också. Jag läste även för mig själv och hittade en del plågsamma avsnitt. Bland annat när jag var full på en fest och två killar försökte förgripa sig på mig. Jag hade faktiskt glömt att det hade hänt. Det var några jävla äckel som var kompisar till någon som en bekant hade träffat på en Finlkandsfärja. Bara det säger ju allt. Jag blev inte våldtagen men jag kanske kunde ha blivit om jag varit fullare. Fan vad mycket skit man fick ta i den åldern!

Tur att den tiden är förbi. Jag skrev om en massa killar också som jag var hemligt förälskad i. De vara värsta miffona. Fattar inte vad jag såg i Pontus, Andreas, Jens och allt vad de hette.

Ikväll ska jag på fest igen! Jag började prata med en engelsman på OkCupid. Han var skitsöt men jag vet inte han var lite tråkig på nåt vis och sa inte så mycket när man chattade med honom.

Här är ett par tjejer som läser högt i sin dagbok. De hette svenska flickan.

1 kommentar:

  1. Jag har några gamla dagböcker liggande men vill inte ha kvar dem, kruxet är att jag inte vet hur jag ska bli av med dem - jag vill inte bara lägga dem i grovsoprummet ifall nån läser dem. Inte så att jag skriver ut mitt namn eller nåt, men ändå. Det är mina privata tankar. Man kanske kan elda upp dem?
    Jag tycker du var modig som läste upp nåt ur din dagbok. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.