måndag 20 juni 2011

Det som man ser

På torsdag ska jag köpa en Monark damcykel av en bekant så jag kan cykla runt i stan. Det blir ju bra! Måste bara skaffa ordentliga lås på cykeln så att ingen snor den. Jag får den för 2500 kr. Den kostade 4000 kr som ny. Kanske ska man skaffa en hjälm också.

Jag tänkte gå och träna idag också. Jag har inte tränat på en vecka säkert så det är nog bra om jag kommer iväg. Måste verkligen leta efter jobb. Det är lite panik med det. Måste ha något innan första juli och det är ju ganska snart faktiskt.

Mitt kärleksliv är ju ganska dött. Ja det finns en liten ljusning på horisonten men jag vet inte vad den personen egentligen tycker om mig. Vi får se! Jag ska inte var för efterhängsen bara.

1 kommentar:

  1. Fan, jag vill också ha en cykel. Förut cyklade jag med min hund men sen behövde nissen som ägde cykeln ha tillbaka den. Nu skulle jag inte cykla med hunden för hon är för gammal men det är superbra motion. Köp en hjälm, det är en billig försäkring.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.