måndag 13 juni 2011

Polka dot


Det är så härligt nu vid den här tiden på året med alla sommarklubbarna. Igår var vi på Sturecompagniets terass och ett band spelade där. Man fick spela själv på Maraccas. Det var kul. Jag hade min prickiga klänning från Evans på mig. Den jag visade här tidigare. Jag fick många komplimanger för den. Jag kanske ska köpa den svarta med vita prickar också. Jag började prata med en tjej som jobbade som sömmerska. Det var trevligt. Det är sällan man pratar med tjejer ute på krogen men hon var ju trevlig.

Jag sökte lite olika jobb på videobutiker i Stockholm. De flesta sa att de inte behövde någon men jag tänkte att jag lämanr min cv ändå.

1 kommentar:

  1. Det är bra att söka jobb även om man har ett redan, man kan alltid tacka nej. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.