fredag 6 november 2015

Walking

Jag var ute och gick. Det var skönt. Jag ska ta en promenad till lite senare. Jag ska försöka lägga av med rökningen också. Jag älskar mitt liv även fast det inte är perfekt. Jag har räknat ut att jag aldrig kommer bli glad. Små små steg i rätt riktning. Jag ska ner till 150 kilo vid nyår. Jag har en stor frame för det skulle vara så. Jag tänkte droppa 60 kilo. Det får ta den lilla tid det tar. Jag väger nu 160 kilo. Ner till 100 kg om ett år eller två. Det kommer vara  lättare att sköta personlig hygien. Jag kommer få lättare att få jobb. Det kommer vara lättare att dejta. Folk kommer behandla mig med mer respekt och mitt sociala liv kommer att blomstra. Jag ska nu googla cisordinol i patientfass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.