söndag 22 november 2015

Läderlappen

Igår var jag och såg en operett som hette Läderlappen. Min pappa som är medlem i kören Opera Viva var med och det var roligt att se honom och de duktiga solisterna. Annars så är det lite bättre med mig. Jag sover bättre om nätterna och har mer energi att göra saker på dagarna. Idag tänkte jag gå ut och gå på en lång promenad. Jag är inte lika sugen på onyttigheter längre och det är ju bra. Jag är på väg ner i vikt nu. Jag dejtar inte längre, Mina försök på dejtingssidorna gav inge bättre resultat, Jag hade väl helt enkelt inte någon tur. Jag lägger ner det visst är det kanske roligare att ha någon man kan hitta på saker med men jag vet inte jag vill heller inte bli utnyttjad av en idiot. Väger man så mycket som jag gör är det heller inte så många att välja på. De verkar som det finns en klick män som gillar feta damer men då är det mer en sorts fetish att de vill kolla på när man äter eller ha sex mellan fettvalkarna något jag inte tycker låter så lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.