onsdag 27 februari 2013

Soc!

Jag har ju numer sjukpenning och jag ska också söka socialbidrag för det blir alldeles för lite med 7000 kr i månaden. Det känns inte så kul för helst vill man ju ha ett jobb. men jag är inte riktigt i form för att jobba än. Så det blir till att söka soc. Jag vet en som photoshoppade kontoutdraget och visade upp för soc"tanten". Ja so here we go again med att fylla i blanketter och slå knut på sig själv. Men vafan man har ju fått in vanan. Jag fick faktiskt avslag på boendestödet för de tyckte jag kunde klara mig själv. Så jag kanske får avslag från ekonomiskt bistånd också för att de tycker att jag ska klara mig själv. Tänk om de föreslog att man skulle prostituera sig. Ja det skulle inte förvåna mig om de började med det. Introduktionskurs för sexarbetare: "Så håller du smittorna borta med några enkla knep. " "Torsken har alltid rätt. osv. Haha. Jag det är ju för väl så länge man kan skratta åt eländet.
Jag får väl helt enkelt göra gratissaker, sitta på bibblan, låna böcker. Osv.


Jag var i Nacka forum idag med pappa. Vi var på möte med försäkringskassan.Käkade nån pastahistoria i reastaurangdelen. Känner mig fortfarande trött och lealös. Allt är bara grått, grått, grått. Jag låtsas att jag är streetart graffiti konstnär och fyller i med färg i det gråa men det tycks inte hjälpa. Vad ska jag göra? Haha jag satte ut en annons och sökte en kille som jag träffade på Debutbar11/122- 12. Kanske är man desperat för här eftersöker man folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.