söndag 17 februari 2013

Idéer

Jag är sjukskriven nu det känns ju inte så kul. Helst hade jag velat ha ett jobb men jag får ju sparken från samtliga jobb. Nu senast hemtjänsten för några år sedan jobbade jag på ett mediaföretag och fick sparken där med. Anledning min psykiska sjukdom. Den bryter ut och jag får hörselhallisar och förföljelsemani. Det brukar sluta med att jag blir helt frånvarande alternativt aggressiv och får utbrott. Jag är begåvad och intelligent men jag skulle kunna använda mig av mina förmågor mer. Jag har en filmidé och en bokmanusidé. Min styrka är att komma på idéer. Den här boken handlar bland annat om en cia-agent, det är en komplicerad kärlekshistoria. Jag håller på att göra lite research. Jag lovar att alla som är stammisläsare på den här bloggen får gå på relesefesten om det blir nån sån. Filmen handlar om en kvinna som får en psykos/mani stjäl en häst ur ett stall och rider naken genom stan, blir filmad av folk med deras mobiltelefoner. jagad av civilare och stiger på slutet in i en limousin. Det är ett visuellt äventyr. Jag går ut med idén om någon som jobbar med film mot alla odds skulle bli intresserad.

1 kommentar:

  1. Det är nog bäst att du är sjukskriven trots allt, du mår ju inte bra. Det säger jag verkligen inte för att mästra eller tycka synd om dig, utan jag förstår dig. Jag hade hörselhallisar i förrgår och igår när jag tog Sobril, men jag har inte varit paranoid någon gång - tack och lov. Jag hoppas att läkarna kan hjälpa dig ännu lite bättre i framtiden så att du blir stabil och får må ok i alla fall. Det är det mesta man som bipo kan hoppas på i många fall.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.