torsdag 20 september 2012

Tvätta rent

Det är en sådan dag då man borde varit ute lite i solen. Men jag har mensvärk och sitter inne framför datorn och tycker synd om mig själv. Men jag ska ju bort ikväll och måste tvätta kläder så jag har rena då till middagen på Babajan. Tur att vi har både tvättmaskin och torktumlare hemma. Då går det på ett kick.

Jo, jag mår dåligt över att jag inte gör något kreativt. Förut hade jag alltid en massa projekt på gång. Nu har jag ju det här med boken men jag har knappt skriver något och det jag väl skriver blir ju stört banalt alltså värre än mitt livs novell. Men jag kanske inte ska vara så hård mot mig själv och döma ut mina alster på en gång. Man får väl ge't lite tid.

Imorgon skulle jag träffa kuratorn och hoppas hon är bra och har nåt vettigt att säga. Vi ska ju tala om detta med god man men jag vill inte ha det. Tycker det känns integritetskränkande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.