tisdag 11 september 2012

Tristess

Det börjar bli lite enformigt efter några dagar när man varit sjuk. Man kollar på TV3play och plöjer igenom  "kontaktannonsen" Det är ett program där folk får presentera sig själva och vad de söker hos en partner så om man som tittare är intresserad så hör man av sig. Jag tycker det är modigt att ställa upp i ett sånt program särskilt när man inte är tvålfager. Det var en kille som älskade viner och Frankrike. Han var väl inte så snygg direkt men hans personlighet vägde upp. Jag skulle dock inte höra av mig till honom för jag vill inte dejta just nu. Sen när jag blivit lite smalare och mår lite bättre osv. En annan kille han var värsta muskelberget. Jag skulle inte vilja dejta någon med så snygg  kropp då skulle jag känna mig skitful. Men om man skulle välja på vinkillen och muskelberget så tar jag nog han med musklerna ändå.  Ytlig som jag är. Vinkillen var ju mer i min liga.  Har inte gjort så  mycket mer än att glo på TV faktiskt. Det känns tråkigt och jag känner hur min självkänsla dalar när jag inte gör något. Jag här läst Maxinne Björk. Eller mer tittat för hon har många bilder på olika grejer mest på sig själv i olika outfits. Hon är verkligen snygg den tjejen. Hon har lite klass,  det är ju lätt att man spelar på sexighet enbart i bloggar annars ju.





1 kommentar:

  1. För mig kommer det att bli lite samma sak men för att Uzie är konvalescent. Det blir inte många minuter ute för oss på ett tag. Jag har massor med TV-avsnitt att se men ofta känner jag inte för det och då blir det datorn och så sitter man och spammar FB som nån idiot. Jag har några sådana på min "vänlista", eller snarare en. Det är en gammal pojkvän och han är ju trevlig och härlig fortfarande men alla dessa jävla musikvideos han lägger upp alltså. *himlar med ögonen* Jag borde ha en hobby, typ knyppla eller nåt. Vi kan börja samtidigt Bea, och jämföra våra alster. :D Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.