söndag 2 september 2012

Blogstruck

Det var kräftskiva igår. Min syrras kille blev lite full, för han skrikpratade. Jag gillade de kinesiska kräftorna bäst för de turkiska var liksom helt slappa och bleka. Jag åt säkert 2o stycken. Minst. Så drack jag nubbe till. Jag brukar inte gilla det men den här gången gjorde jag det.
Jag försökte minnas där snapsvisan om att man har nubben på ett snöre i halsen. Kan ni hjälpa mig med hur den går?

Mamma Tesso Crew ska kanske spela in en filmscen hos mig. En kändis ska inte nämna vem ska vara med. Hoppas jag inte blir starstruck när jag möter henne. Det är det att det känns som jag vet allt om henne för att jag läser hennes blogg. Så man kanske ska döpa om det att man blir blogstruck?

Jag ska i varje fall koka kaffe  och göra ett riktigt trevligt fikabord för är det nåt jag har lärt mig vid filminspelningar så är det att ett fikabord är ett måste. Vet ni att jag har gått Stockholms Filmskola som är en semiproffessionell filmutbildning. Tyvärr så blv det inte så mycket mer filmande efter det men det kanske blir i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.