lördag 1 september 2012

Balans

Igår när jag hade tråkigt startade jag en chatt på Tinychat som hette insomniacs. Jag är där på kvällarna efter 22. Så titta in, det går bra att vara anonym som sagt. Hursomhelst så började jag prata med en snubbe på engelska som kom från Wien. Jag mitt pucko blandade ihop "Vienna" med Venice" så jag började fråga om film och konst biennalen. Lite pinsamt. Han var datamänniska och reste mycket. Tyvärr dog min dator och sen paniksomnade jag för att jag blev trots allt trött.

Min storasyster Petra sprang tjejmilen idag och kom i mål på 1 timme och 30 sekunder. Det var ju bra! Hon väger 75 kg och är 1.69 cm lång. Jag har 5 cm längre men jag vill väga 75 ungefär. Om man väger ännu mindre kan man springa ännu snabbare och det är säkert skonsamt för leder och sånt. Ja vem vet kanske börjar jag springa när jag blir smalare.

En konstig grej har hänt med mig. Jag har tappat balansen, eller mitt balanssinne har blivit försvagat. när jag går i trappr måste jag hålla i mi räcket jättehårt annars ramlar jag. Undrar om det har med medicinen att göra? Jag äter ju den här abilify som jag har en känsla att den kan påverka sånt. Jag ska kolla upp det.

Igår var jag så desperat att jag kollade upp ett gammalt hångel på Facebook. Han har massa tatueringar, brukar inte falla för såna killar men han var snygg. Hursomhelst så lär han ju ha glömt mig för länge sen och tydligen ska han ha en massa barn också. Iallafall två eller tre. Jag ska inte pokea honom, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.