fredag 28 september 2012

Grädde på moset

Jag var på återträff med filmvetarklassen igår och vi drack öl och vin. Öl är ju flytande bröd så det är inte så bra för mig att dricka. Rött vin går bra. Dock så har jag gått upp lite de senaste dagarna och det är för att jag äter för mycket fett. Jag menar man ska ju äta fett men det finns ju gränser för vad man kan trycka i sig. Typiskt mig att ösa i mig grädde, créme fraiche och smör bara för att det är tillåtet. Men jag har läst lite mer om LCHF och vissa säger att man ska vara försiktig med mjölkprodukter. Mjölk har jag helt slutat med men jag istället en massa grädde i kaffet för att bara ge ett exempel. Kanske ska lugna ner mig med det med.

Ja, hursomhelst det är kanske inte så kul att höra det här eviga tjatet om mat. Det var väl helt ok på filmvetarträffen. Det kändes som om de andra kände varandra bättre och hade mer att säga varandra. En som jag tyckte var söt var där men han verkade ha blivit ihop med en annan tjej från gamla klassen. Ja han var ändå för ung för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.