tisdag 25 september 2012

Big spender

På lördag ska jag vara med på en klädbytardag som är i källaren i Skrapan. Det är en klädbytardag med storlek 42 och uppåt. Jag har med mig en massa kläder att sälja. Jackor, klänningar, skor, ja det mesta faktiskt. En del är sånt jag har vuxit ur och del är sånt jag inte gillade men var för lat för att gå tillbaka och byta eller om man handlade på nätet, skicka tillbaka. Det ska bli kul. Många kommer ju vara där som man bara har "pratat" med på nätet.

Jag kunde inte hjälpa det men jag köpte lite mer saker på nätet. Tights, örhängen, klänning och bolero från Evans. De brukar ha bra grejer. Jaja det är bra för ekonomin inte min ekonomi men allas.

Handlade i mataffären och kostade på mig entrecôte. Med bea, inte jag utan såsen så blir det ju jättegott! Potatis gillar jag ändå inte så mycket. Jag sörjer inte att jag inte får äta den.

1 kommentar:

  1. Oj, dit måste jag nog komma! Vilka tider är det och hur hittar man dit? Jag behöver verkligen "nya" kläder.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.