lördag 15 september 2012

That's the way the cookie crumbles

Jag var en sväng förbi Riche igår och först höll jag på att inte bli insläppt för att det var en ny vakt där sen släppte han som ser ut som en björn in mig. Men jag hade inte så kul där. Jag ska nog inte gå dit nåt mer. Jag känner att jag inte passar in bland alla killar med dyra klockor och tjejer med pumps. Johan min bekant som skulle vara där lyste med sin frånvaro. Jag pratade med en som var gullig men sen så orkade jag inte vara kvar utan gick. Eller åkte taxi. Jag dricksade lite för generöst tyckte pappa som hittade mitt kvitto.

Nu har jag gått med i Okcupid igen. Varför det kan man fråga sig. Det är ju knappt några från Stockholm där. Nåväl jag behövde väl lite kul antar jag. Det var Bondens marknad på tal om marknader. Det är sånt där dom lurar stadsbor, jag köpte två flaskor saft och honung samt en skål för oliver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.