söndag 23 september 2012

Midi Maxi!!

Varit hemma hela dagen. Löning på tisdag. Vad mediokert mitt liv känns. Närå nu ska jag inte vara sån. Jag mår bra nu. Imorgon ska jag lämna litiumprov och andra blodprover på fastande mage. Ska vara intressant och se hur blodsockret ligger efter ett par dagars LCHF kost. Nyss då jag skulle till och äta middag hände något märkligt. Jag orkade inte äta upp allt. Det hände aldrig när jag åt kolhydrater. Då moffade jag i mig allt som ett hungrigt so. Men nu är allt annorlunda. Jag ska på bröllop den 20e oktober och då sa jag till nu att jag önskar mig mer sallad och kött/fisk och inga kolhydrater. Tänk vad bra. Det är ju många som äter alternativt så att vara LCHFare är inget konstigt.

Jag har tänkt mycket på han som är död. Det måste ju vara en av de värsta sakerna att som förälder hitta sitt barn död. Må han vila i frid.

I dejtingdjungeln är inget nytt. Jag får mest mejl från indier och pakistanier och araber och japaner. Inte för att det är nåt fel på dem. Men jag är inget för långdistansförhållanden så jag skickar tillbaka att tyvärr jag är inte intresserad. De svenska killarna är ju inte mycket att hurra för. De flesta har slätstrukna utseenden och bemödar sig inte ens skriva en ordentlig presentation. Inte för att jag är så snygg och intressant men man kan väl anstränga sig lite. Ett tips alla killar: Ta inga bilder i badrumsspegeln. Det går sällan hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.