torsdag 13 september 2012

Stimuli

Nu börjar äntligen förkylningen att släppa. Jo jag har gått med i en dejtingsajt igen fast jag sa att jag inte skulle det. Det var mer i brist på annat. Jag behövde lite stimulans faktiskt. Jag har inte fått så många svar än faktiskt. Killarna som är där är inte min typ heller. Det är så här fattiga musiker eller konstnärer som hänger på det forumet. Jag vill inte ha nån sån med avskavt nagellack. Hur sexigt är det? Nej jag vill ha en man. Ingen lumberjack men ja jag vet inte det är svårt att förklara men någon som är snygg och het. Jag ska försöka hitta bild på nån som jag tycker är snygg.

Jag har kommit på att jag inte har några hobbies. Jag gillar ju film och litteratur. Men jag har tröttnat på att kolla på film och att läsa. Det enda jag gör är att sitta framför datorn alternativt kolla på tv3. Hur bra är det?
Jag får väl ta upp gitarrspelandet igen. Det kan bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.