lördag 13 april 2019

Hallucination

Jag tog två sömntabletter igår och fick hallucinationer. Jag såg bokstäver och när jag kollade på en tavla så rörde sig mönstret i den. Spejsat! Jag ska nog inte ta fler sömntabletter. Jag har haft sjukdomsutlösta hallucinationer förut. Då såg jag män som uppenbarade sig för mig. En sa: "hon tror att hon är fjärrstyrd" och en sa: "She locks it up". Det var som de här männen bevakade mig och iakttog mitt beteende. Det var en enda stor hallis. Inget som har förankring i verkligheten. Det fattar jag ju.

3 kommentarer:

  1. inte jag som skriver på ask mvh johan andersson från gotland . nåt annat jävla miffo som skriver bara att anmäla den

    SvaraRadera
  2. den som skriver på ask är inte jag johan andersson från gotland och det måste va nån sjuk jävla idiot som skriver så dumt till dej anmäl den luska ut vem det kan vara så sätter du dit den människan.

    SvaraRadera
  3. en undran varför är alla så omäsnkliga på ask. alltså finns det ingen som är snäll där verkar bara vara dumskallar där tydligen . alltså jag tycker du verkar vara en vettig människa beatrice mvh johan andersson från gotland

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.