torsdag 16 maj 2013

Saga

Mitt litiumvärde ligger på 0.7. Det är bra det! Då var det där med att hänga ut personer i sin blogg. Jag har fått lite påpassningar om att jag exponerar vissa för mycket och vet ni vad jag har nu fattat ett stort beslut. Det är slut med det nu. Hädanefter kommer jag att skriva min roman om CIA-agenten och mentalpatienten. Dessa är helt fiktiva karaktärer även om jag kommer hämta av stoff från verkligheten. Men sue me then! See you in court, Jag tänker skriva hela sommaren och kanske har jag ett färdigt manus till hösten.

Igår var jag bara så led på allt. Jag kollade på sex and the city och gick igenom tjejernas alla errors and trials i dejtingvärlden. Alltid var det nåt fel på karln. Hade han inte liten kuk, så var han inte omskuren (i Usa är det en big deal om man inte är omskuren) eller så var han tvungen att kolla påporr under sexakten eller så var han en douchebag mm mm. Alltid är det nåt som är fel. Riddare på vita springare existerar bara i sagornas värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.