fredag 31 maj 2013

Me

Jag blev sjuk igår. Fick snuva, feber hosta och så kräktes jag på  kvällen. Idag har jag bara sovit.

Jag måste göra lite omprioriteringar i mitt liv. På sista tiden har jag gjort väldigt mycket för en person men nu är det slut med det av olika skäl som jag inte tänker gå in på. Det första jag gjorde var att köpa en ny väska och plånbok när allt var över och det kändes jävligt bra att göra något för sig själv. Nu ska jag försöka gå ner i vikt. Men det är heller inte prio ett det viktigaste är att jag mår bra.

1 kommentar:

  1. Jag är också sjuk :-( Feber och halsont. Vilken jävla skit. Kram Bea, hoppas du kommer tillbaka till dig själv nu och tar hand om dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.