fredag 2 maj 2014

Tårta på tårta


Det är en som vill läsa det jag har skrivit hittills. Jag fick napp på min lilla bloggannons! Nu har jag skickat materialet så får vi se vad jag får för synpunkter sen. Om det fortfarande är fler som vill läsa så skicka ett mail till angiven mailadress. All kritik mottages tacksamt om den är konstruktiv samt rätta vissa fel. Jag skrev att killen flyger i första klass en då fick jag veta att man flyger inte första klass nuförtiden utan i business class.
Pappa har läst och han tycker att texten flyter på bra och att det säkert kan bli en bestseller. Kanske inte så djupsinnigt och svårt. Men underhållande!

Jag hämtade ut tårtorna idag. Smörgåstårtan ser fantastisk ut. Chokladmousse tårtan verkar också bra. Vi får se imorgon hur det smakar!

Jag har städat köket så noggrant så att jag inte känner igen det. Nu ska jag dammsuga rummet och våt torka golven. Hinner inte blogga mer i afton. Men imorgon blir det live rapportering från kalaset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.