söndag 18 maj 2014

Magi

Alla människor har nog ett mått av tragik i sina liv. Ett dödfött barn, svår sjukdom, mobbad under hela  etcetera. Min stora tragik var när min mor valde att inte leva längre. Att leva med det är tungt varje dag. Men oavsett vad vi har i våra bagage så är vi starka och kan göra vad som helst. Glöm inte att allt du vill göra kan du genomföra. Du har styrkan inom dig. Min gåva som jag fick av Gud var begåvningen. Du har också fått något som är unikt för dig. Även om du inte är religiös och tror att någon högre makt delar ut saker till folk så har du otvivelaktigt fått livet. Lev det! Alla har problem och svårigheter. Ändå så funkar det och vi är uppe! Det är något magiskt med det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.