torsdag 22 maj 2014

Roligt!

Haha ska jag berätta nåt roligt. Min kära c-uppsats i Filmvetenskap och jag har ett komplicerat förhållande. Jag har hoppat av uppsatsarbetet 7 gånger, men jag har ändå varit på mötena och lärt mig nåt. Tror att när jag bara kommer bryter ner barriären så kommer det bli världens bästa uppsats. Oklart vilket betyg jag kommer att få men det är inte det viktiga.

Jag och körkortet har ett destruktivt förhållande. Jag har gått tre olika skolor, gjort gillingebanan, risk 1och 2 men sen blev jag sjuk och då miste jag mitt körkortstillstånd. Men jag kan köra bil. Men jag har moral. Nu får jag börja om på nytt. Om jag inte blir inlagd igen. kanske skaffar jag körkoretet i ett annat land på en dag. Vem vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.