fredag 23 maj 2014

Blodprov


Ska gå och lämna blodprov på måndag. Eftersom jag har en far som är läkare så har jag lärt mig en del saker även om jag själv inte gått läkarlinjen. Han talade om för mig att de gör ett sånt prov som kollar dold alkoholism. Jag har inte det förhållandet till spriten om jag säger så. Så då har de på papper att jag inte är någon missbrukare. Jag är mest oroad över mitt blodsocker. Vill inte få diabetes typ 2. Jag har inte diabetes i släkten men jag är ju överviktig så då kan man vara i riskzonen. Jag läste om läkemedlet zeplion att det är nån sorts grej at det inte är bra att ge det till diabetiker eller folk som håller på att få diabetes. Jag lämnar provet så får vi se. Jag är inte rädd för läkare. Jag har träffat så många. Nu har jag en som det känns bättre med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.