onsdag 10 juni 2020

Läkartid

Var på möte med läkaren idag. Det var samma läkare som jag hade när jag var inlagd på Ytterö. Jag är ju så trött och tänkte att det har med medicinen att göra men hon menade att jag är trött beror på att  jag inte använder min cepap. Jag har ju sömnapné. Jag kan faktiskt dö om jag inte använder min cepap. Så nu ska jag göra det! Den är lite obehaglig och så men man vänjer väl sig. Så vi ska alltså inte sänka medicinerna. De vill inte att jag ska bli sjuk igen och det vill inte jag heller. Det var väldigt påfrestande att vara sjuk. Det tog på krafterna. Sen pratade vi lite om mina röster.

Jag bor ju inte hemma längre men jag är ganska beroende av min pappa. Han ger mig pengar när mina tar slut. Sen ringer jag honom varje dag. Vi träffas och äter lunch eller middag ett par gånger i veckan. Jag vet att jag har varit jobbig för honom och att han har varit orolig för mig. Men han behöver inte oroa sig för att jag ska livet av mig i varje fall. Det ska jag inte göra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.