tisdag 5 maj 2020

imorgon fyller jag år

Jag fyller 40 år imorgon. Det känns lite konstigt. Jag har levt fyra decennier och är inne på mitt femte. Känns inte som jag har åstadkommit så mycket. Det är den här jävla sjukdomen som äter tid, kraft och energi. Jag har iallafall utbildad mig och jobbat lite även om jag inte haft ett jobb på åtta år. Kärlekslivet är helt dött och har varit det länge. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. Jag längtar efter det men jag tror att jag mår för dåligt för att kunna ha en relation. Barn ja det skulle jag vilja ha men det är nog försent.

Vi ska gå ut på italiensk restaurang imorgon. Linda ville inte ha skaldjur så det blev Tre santi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.