fredag 4 januari 2019

permis

Igår fick jag ett pars timmars permission från psyket jag åkte till Farsta Centrum och handlade ett par kängor med tillhörande  kräm och spray för 1500 kr. Jag hade kulor på kontot så det var bara kul att dra kortet. Kängorna var i blå mocca och det var sköna och lätta att dra på. Idag har jag permission och jag tänkte laga lite mat handlade på coop för 700 kr jag köpte nya blommor bland annat Jag har pengar nu money is coming when you are doing the right thing  som det  står  i lyckokakorna. Jag lyssnar på musik. Jag köpte palomas hand av sibille attar. den är bra. Jag älskar att lyssna på musik själv äger jag en akustisk nylonsträngad gitarr jag kan ta ett par ackord jag inte spela så bra men jag kan kompa lite lätt till min sång. Jag sjunger ofta när jag får ångest. Det var läkarsamtal med min läkare och hon skulle höja xeplion. Jag är stark och tänker då inte ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.