torsdag 4 februari 2016

Fimpat

Två månader har gått sen jag fimpade förgott. Suget efter cigaretter försvann efter bara några dagar. Jag var storrökare och rökte två paket om dagen. Det blir nästan 3000 kr i månaden. Så nu har jag lite bättre ekonomi. 

Jag har fortfarande ångest om dagarna. Det släpper inte så lätt. Jag går och väntar på att voxran ska ge effekt. Det verkar ta tid. Tålamod är inget jag har mycket av just nu. Kan inte medicinen verka med en gång? 

Har problem med att leva med mig själv. Jag känner mig så fel i alla sammanhang. 


1 kommentar:

  1. Det är jättebra gjort med rökningen, verkligen!
    Ångest är hemskt att behöva leva med, jag får det bara när jag blir stressad (inre eller yttre stress) vilket jag är tacksam för. Jag förstår lite hur du känner med att vara fel, jag känner mig som bäst när jag har en eller flera hundar hemma och kan gå på promenad i skogen utan att bry mig om hur jag är klädd eller hur jag ser ut. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.