måndag 22 februari 2016

Fett

Jag tänkte att jag skulle uppdatera Beas film och teaterblogg lite senare med några filmer jag har sett. I Fredags såg jag Themroc. En film som handlade om en man som gjorde uppror mot sitt konforma 9-5 liv och gjorde en grotta av sin lägenhet och åt upp en polis och i samma veva låg med sin syster.
Det var ingen dialog utan de grymtade istället åt varandra. En mycket speciell film.

Mår en aningen bättre och på onsdag ska jag få träffa en som studerar till att bli KBT terapeut. Hoppas vi kommer bra överens. Jag ska försöka att inte ha så höga förväntningar. Då kanske jag blir positivt överraskad istället om det visar sig vara bra.

Jag mår dåligt över att jag är så tjock. Att jag har svårt att röra mig och att jag ser så tjock ut på alla kort. Men jag är ju riktigt fet med en vikt på 160 kg. Men jag har ändå inte motivation till att göra något åt det. Men jag ska försöka mig på att gå lite längre promenader. Vet inte om en gastric by pass operation verkligen är rätt för mig i och med min psykiska sjukdom. Är väl bäst om jag försöker på egen hand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.